Статті

«Дивниця» — казка чи притча, що тематично відкриває поточне число журналу. «Мудрощі» промовляють мовою історії, психології, філософії. «Доброустрій» розкриває практичну сторону тієї чи іншої теми. «Колограй» йде у ногу з ритмами природи та світу, відкриває народну, фольклорну складову теми номера, наново окреслюючи наше коріння та зв’язки поколінь. «Образи творчості» додають номеру культурно-мистецького звучання, розповідаючи про живопис, скульптуру, архітектуру та музику. «Рукотвори» — те, що можна змайструвати своїми руками. «Крайобраз» — це розповіді про інші країни. «Споглядання» яскравими фотографіями візуалізує ту чи іншу тему. «Читанка» і «Підсилок» — огляди найкращих книжок для дітей, дорослих і сімейного читання. Ну і Додаток — це яскрава гра чи казочка, поробка або пісенник. У кожному номері щось особливе і дуже цікаве!

Народна педагогіка і кобзарська традиція.

8 січня 2014

"Зазвичай як дитину навчають музиці? А так: у музичну школу дитину ведуть мама чи тато, а дитина не хоче, а його вчать насильно, а як не слухається – то ставлять двійку. Як Паганіні казав: «А сегодня господин сын кушать не будет», поки не вивчить якийсь там етюд… У народній педагогіці все навпаки" - розмова з етномузикологом Михайлом Йосиповичем Хаєм.

«Куті тисячі рецептів є, а було ще більше!»

6 січня 2014

Валерій Гладунець, фольклорист, учасник гуртів "Божичі" та "PoliКарп", багато років не вивчає традицію, а живе нею. Величезна любов до усього справжнього, зрощеного на землі, невіддільного від серця, що і є нашим корінням, робить його одним із найдушевніших та найщиріших фахівців з українського фольклору і традиції. На наше прохання Валерій розповів читачам «Жили» про давнє і сучасне святкування Різдва.

Лялька-мотанка, особистий досвід

21 лютого 2013

Правила виготовлення мотанок вивчали, як вивчається життя, – частинами, для кожної з яких був свій час, і сприймалися вони як органічний елемент ляльки, наповнений певним смислом, а не як просте обмеження «бо так треба».

Передрук матеріалів (статей та ілюстрацій) журналу та використання їх у будь-якій формі, повністю або частково, в тому числі й в електронних ЗМІ, можливе лише з письмового дозволу редакції.